אימון לבריאות אופטימית

סיפורים ותובנות

סטירה?!

  יעקב, אדם בשנות החמישים לחייו, סיפר שכשהיה בבית ספר יסודי, היה תלמיד גרוע שמאד אכזב את אביו בציונים גרועים. בקיץ של כתה ה' –

עץ תפוחים

יש לי עץ תפוחים  כל שנה ושנה – הוא נותן לי תפוחים. אבל אני – אוהבת  אגסים. ביקשתי ממנו אם הוא מוכן לתת לי פעם אחת

לברך

לברך מה שמברכים, חוזר אלינו כברכה. רצוי לשבת ולכתוב, אם אפשר – פעם ביום, ברכות לעצמי, ואחר כך ברכות ליקרים לי. ועכשיו- האתגר: אם היה

לא כדאי שהבעיה תיפתר איכשהו

לא כדאי שהבעיה תיפתר איכשהו יניב חיפש דירה. ראה הרבה אפשרויות, אך הוא ידע בדיוק מה הוא מחפש, ואף אחת מהדירות שראה – לא ענתה

מה, השתגעתי?

מה, השתגעתי? אם הייתי מציעה לכם לפתוח את הדלת, להזמין הביתה גנב, ולומר לו: "קח, תגנוב מה שאתה רוצה. קח את הזמן. אתה יכול להיות

איך לגרום לאנשים לברוח ממך מהר?

איך לגרום לאנשים לברוח ממך מהר?   באתר היכרויות – ראיתי תיאור של מישהו את עצמו: "עם עצמי – יש לי בעיה. מה שלא אכתוב

מוכנים לאכול מכול טוב?

מוכנים או לא מוכנים לאכול מכל טוב? איש אחד מת ועלה לשמיים. המלאך ששקל את מעשיו הטובים  מול הרעים – מצא שיש בניהם איזון מדויק.

האריה שגדל בחברת חמורים

היה היה גור אריות שגדל בחברת חמורים. הוא חשב שהוא חמור והיה יוצא איתם ללחך עשב על שפת האגם.(השטות הזואולוגית מדגישה בפניכם כבר עכשיו, שחשיבות
דילוג לתוכן