אימון לבריאות אופטימית

לברך

מה שמברכים, חוזר אלינו כברכה. רצוי לשבת ולכתוב, אם אפשר – פעם ביום, ברכות לעצמי, ואחר כך ברכות ליקרים לי.

ועכשיו- האתגר:
אם היה איזשהו ויכוח, מישהו התנהג לא יפה או אמר משהו מעצבן. מה אנו עושים בדרך כלל ? חופרים בהרגשה הרעה, ובביקורת שיש לנו על אותו אדם. משתאים איך הוא מרשה לעצמו מה הוא חושב לעצמו, איך הוא יכול להיות כזה גועלי…וכדומה. חופרים.
כדי לא להישאר בבור שחפרנו במו ידינו, צריך לסובב את ההגה ולעשות U TURN : דווקא לברך אותו. נשמע קשה? הרי הוא פגע בי, למה שאחזיר לו בברכות?….
אתם לא "מחזירים לו". אתם מנקים את עצמכם.

 נסו לחשוב עליו, ולכתוב לעצמכם בלי סינון:  תבורך ב… ותבורך ב… תתפלאו מה יצא מתוככם. כי ההתכווננות הזו מביאה אותנו למקומות הכואבים  ש ל ו – שמתוכם הוא מתנהג כך. ואז נותר רק לחוש חמלה על הכאב שלו, ולאחל לו שירווח לו.
כמובן שהפעולה הזו היא בינכם לבין עצמכם. לא צריך לשתף בה את האדם הנדון. תחושת הניקיון והרווחה – היא רווח נקי שלכם.

וחוק המשיכה – מושך עוד ברכות אל תוך החיים שלכם.
נסתיימה החפירה.

דילוג לתוכן